Måndag 21/9. Milo 5 månader idag.

Idag är det måndag och klockan är snart ett. Vi ska försöka ta oss iväg till öppna förskolan om en stund men först ska vi äta upp våran pasta med köttfärssås. Helen var på besök på förmiddagen så Milton och jag bakade muffins och attans vad goda de var (men så onyttiga).
Magnus kom hem från Rom igår och hade lite presenter till barnen. Jag fick med två presenter trots att jag sa att han inte behövde köpa något till mig. Ett läppstift från Dior i en jättefin röd färg och min favoritrengöring från shiseido fick jag. Det bästa var förstås inte presenterna utan att han kom hem.

Den här veckan har jag en sån där mysig cellprovtagning att se fram emot. Vill inte. Fast minutrarna efteråt när jag är på väg från lassarettet och undersökningen är överstökad så brukar jag känna mig så lycklig att det är över och att jag inte behöver gå dit igen förrän om ett år.

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för gott fika :-) Jag firade min lediga måndag med att moffa i mig en Big Mac och co. Inte bra...

2009-09-21 @ 17:05:37
Postat av: sofie

vadå ska man undersöka varje år??? har bara vart på en cellprovtagning ja trodde det va typ vart 5 e år???

Kul att han kommit hem0)o roligt me presenter de får ja knappt ens när ja fyller av min karl=(...

2009-09-22 @ 12:55:33
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

tyvär vet ja ej hur lång tid de tar jag hade fått ett mail med min räkning och de inte hade dragit min rabatt så ja skulle få ett nytt men jahar ej fått ngt nyt än så ja vet inte va de blir..tråkigt ju... ville ha tunikan på Alice i helgen när ja har kalas... Men va jobbigt me cellförändringar sånt blir man nervös av..

2009-09-23 @ 22:57:17
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0