True blood



Yes, ikväll kommer ett nytt avsnitt av true blood. Jag tycker att serien blir bättre för varje avsnitt. Men det ser så himla töntigt ut med huggtänder. Speciellt när vampyren lutar hövvet bakåt, gapar och huggisarna skjuts ut. Jag blir nästan generad fast jag sitter ensam framför tvn.

Jag har blivit bjuden på ljusparty ikväll men med mina kvällströtta pojkar blir det nog inget party för mig. Lite synd. Det var avslutning på babymassagen idag men jag hoppade över det för Milo är så snorig. Tog en lunch på stan med Carin istället. Det var trevligt. Sen blev det en runda på lindex. De hade fått in superfina muminpyjamasar men jag hade inte råd med några barnkläder idag.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Nämen hallå! Du klagar väl inte på min favoritserie?

Ha,ha....men jag kan hålla med......tur att jag också kollar själv, Matte gillar ju bara komedier han.

Fast fan va arg jag blev idag när jag kom på att jag missade avsnittet igår! Blää, fick för mig att det gick på måndagar! Har för mycket i huvudet just nu och dessutomo trött.

Ja,ja, som tur är finns avsnitten på SVT play så det för jag kika på istället!



Är Magnus borta och jobbar nu igen?

Matte han ska bort nästa vecka igen han med (han var ju borta hela förra veckan med), det är lite tungt så jag förstår dig. Jag skulle nog inte stå ut!



Kram

2009-10-15 @ 17:19:30
URL: http://tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0