Torsdagsmys



Nu börjar helgen för oss. Magnus är pappaledig på fredagar så ikväll blir det torsdagsmys. Jag kommer nog att somna kl åtta men om jag mot all förmodan orkar hålla mig vaken så ska det tittas på onsdagens avsnitt av True blood som vi missade igår (eftersom vi sov). Jag har varit risig denna vecka. Illamående, yr i bollen, ont i magen, ja listan kan göras lång. Det värsta har nog varit tröttheten. Jag har varit så trött att jag knappt har kunna hålla ögonen öppna. Men nu har jag kommit på varför jag mår som jag mår. Det är antagligen biverkningar av mina p-piller som jag började käka i fredags. Är det någon av er som läser som vet hur länge man kan ha biverkningar innan det brukar ge sig. Jag har nog aldrig haft några biverkningar av något förut.

Jag orkade mig ner på stan idag och gjorde några bra köp. Jeans till mig för 399kr. Finns det något tråkigare än att prova jeans? Jag hade 100kr rabatt på HM så det fick bli ett par mysbrallor och en vintermössa till Milton samt ett snyggt armband till mig. En limegrön vispskål (sån som Leila har) fick det också bli och en stor ljuslykta som jag ska ha utomhus.

Imorgon blir det en tur till Carin på förmiddagen om jag mår hyffsat.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Usch,inte trist att må dåligt!

Jag har tyvärr inga tips om det där men jag hoppas att det ger med sig snart.



Hade ni mystorsdag igår då?

Själv letade jag efter en pumpa men det gick sådär. Hade det när Alva var liten men sen har det liksom inte blivit av men nu skulle jag vilja ha en fin pumpalykte ute. Vi får se om jag får tag i nån idag.



Kan du inte visa en bild på visp-skålen. Allt Leila har vill jag också ha! ;)



Ha en trevlig helg!

/KRam

2009-10-30 @ 10:19:14
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Helen

Det ska nog ge sig inom någon eller några veckor, annars kanske du ska byta sort. Jag har också drabbats av "den stora tröttheten" men jag tror det beror på att det är november nu vilket är min absoluta hatmånad p.g.a. mörkret.



Igår var jag på Red Brick med min bror och min svägerska. Det var trevligt. Det var mycket folk ute men inga jag kände direkt.

2009-11-01 @ 17:19:03
Postat av: Till Helen från kristina

Kul med red brick. Åt ni eller drack ni? Ja visst det hemskt att man blir så himla trött varje höst, o sen ska man klara av en hel lång slaskig vinter med.

Hur går det förresten med bilkörningen nu när det är mörkt på morgonen och ibland lite halt?

2009-11-01 @ 20:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0