Tisdag



Här är en bild från Milos dop. Jag har snott den från Emelies blogg.

Milo är genomförkyld just nu så nätterna är lite jobbiga. Jag är på sådär lagomt bra humör. Jag vill bara vara hemma och inte svara i telefonen när det ringer och inte öppna dörren när det plingar. Det är liksom svårt att vara trevlig när man inte känner sig det minsta trevlig. Eller att vara så präktig och glad hela tiden. Det är bara ett spel som jag spelat i 31 år. Jag är egentligen ganska grinig av mig. Nog tjatat om mig.

I lördags hade mamma och jag hyrt ett bord i skrantaskolans matsal på loppisen. Det var riktigt kul att stå och sälja saker. Det kom inte så mycket folk men jag fick en del sålt iaf. Jag tjänade 900kr och det är jag ganska nöjd med med tanke på att det bara var gamalt junk jag sålde. Jag hade med massa bebiskläder som jag trodde skulle gå jättelätt att bli av med men där hade jag fel. Jag får väl sälja lite på tradera istället.

Kommentarer
Postat av: sofie

helt ok=) du får gärna ta me barnen om de e så=) ja kör fikat direkt vi börjar för de e flera som har barnen me sig o behöver hem o lägga dem runt 19-19.30=)gör som du känner=) du vet ju vart ja bor hahaha...

2009-10-13 @ 16:14:17
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: helena

Hej på er!

stackars lille Milo och stackars dig ;)! Jag förstår dig precis, är hemma med Bianca som är SÅ hostig! Inte många timmars sömn här heller =)! Man blir lätt sliten... Vi måste ses när barnen är friska, du får säga till när vi kan komma hem till er med en liten doppresent till Milo!

Krama Milton från mig!

Kram!

2009-10-14 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0