Mina varor



Det är alltid lika kul när Ica tidningen kommer. Själva tidningen orkar jag oftast inte ens bläddra i men lilla rabattkupongen på 25 kr är ju kul att få. Det roligaste är dock att se vilka varor som just jag får rabatt på. Man får ju lite rabatt på några av de varor man ofta köper. Och ni ser kanske att det inte är broccoli, morötter och minimjölk som brukar inhandlas av mig och min familj. Nej hemma hos oss äter vi jordnötssmör, vaniljjätten och frasvåfflor. När vi är på lite nyttigare humör så äter vi pytt i panna och dricker lättdryck. Jag kan nog sluta undra varför jag aldrig går ner i vikt, eller vad tror ni.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ha,ha.....gu va kul att se! :)

Då känner jag mig lite nyttigare. På våran topplista brukar blöjjor ofta finnas med men förhoppningsvis inte alltför länge till. Dax att börja potträna Anton......suck!

2009-10-30 @ 10:20:40
URL: http://www.tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0