Grattis älskling (i efterskott)



Igår fyllde Magnus 32 år. Så hela dagen fikade vi och åt tårta. Magnus hade inte bjudit in släkten utan det blev drop in. Mille, Milo och jag presentade honom med en snygg skjorta. Alla hans kläder är ju så stora eftersom han gått ner massor i vikt. Av sin mamma fick han ett presentkort så nu kan han gå och köpa sig ett par jeans som passar med.

Här kommer en fin bild till dig Magnus. IcaAnders och MonIca. Du är ju lite nostalgisk så jag tyckte att denna bild passade dig.

Milo har matvägrat i helgen. Jag kollade på internet om jag kunde hitta något om matvägrande bebisar men kunde inte hitta något. Jag höll på att bli tokig av oro. Tack och lov åt han lite gröt och nu verkar det som om aptiten kommit tillbaks helt. Ersättning äter han dock bara i sömnen eftersom han vägrar att ta flaskan i vaket tillstånd. Så det blir mest gröt och fruktpureer som slinker ned. En annan sak som oroar mig lite är hans stora sömnbehov. Han sover 4-5 timmar under dagen och så sover han hela natten med. Är det normalt? Han har ju varit lite förkyld men varit ganska pigg ändå. Nu ska jag göra mig i ordning för en tur till stan och öf.

Kommentarer
Postat av: sofie

Alice sov mer än så under dagen när hon va under 8 månader då började hon vara mer vaken=)

2009-10-20 @ 09:10:06
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Åsa

Om jag inte minns helt fel så heter han IcAnder ;)

2009-10-20 @ 21:05:12
URL: http://kvick.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0