Snyggaste tatueringen i världen....



Ser ut såhär. Fast man ska ju ta bort skatjäveln och bara ha med det snygga namnet, vad annars.

Ikväll är jag ensam. Inte så ovanligt. Det känns som om jag sitter med Milo sovandes i knät vaje kväll. Jo men det har jag ju också, det är visst inte bara en känsla kom jag på :) Jag är så sugen på att samla ihop några tjejer och gå ut och dricka och prata lite. Inget avancerat, jag orkar liksom inte anstränga mig så mycket när det gäller sminkning och uppklädning. Bara sitta på nåt oflashigt ställe o va sig själv. Vore kul om det blev några stycken men jag vet ju knappt vilka jag ska fråga. Mina kompisar känner ju knappt varandra. Jaja jag får väl spåna vidare på hur jag ska göra.

Igår kom mamma och pappa och satt barnvakt. Magnus och jag gick ut och käkade mat. Jag lyckades att lägga kavajärmen i den flottiga vitlöksdressingen. När jag skulle torka bort den stora kladdiga fläcken så märkte jag att jag även hade fått dressing fram på kavajen. så jag tog tag i kavajen så tyget skulle bli spänt när jag skulle torka och då såg jag att jag hade fått massa dressing på kavajens insida med. Hur lyckas jag egentligen? Så jag fick ta av mig kavajen och vad får jag då se om inte att min tröja har tre flottiga kladdiga fläckar. Som om det inte räckte så hade jag en fläck på byxorna med. Så jädrans klumpig jag är. Maten var ingen höjdare.

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Jag följer gärna med ut någon kväll :) Man lär ju känna varandra snabbt så det behöver du nog inte tänka på så mycket :)

Kram

2009-11-15 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0