småskruttar



Så här ser de ut nu, mina små skruttar. Milo är 7 månader och Milton 3 år och 7 månader. De växer verkligen som ogräs. Milo har börjat att krångla vid läggdags. Jag lider av sömnbrist men annars är allt bra. I dag var sista gången som vi hade sk syskongrupp. Det har funkat lite som terapi för mig. Det har varit skönt att kunna prata av sig om privata saker. Jag har ju även haft turen att få extratid med BVC sköterskan som har funkat lite som en kurator för mig. Det har varit kanon. Nu kommer ju Bvc besöken att bli färre så det blir väl inte så mer prat vilket är synd. Ikväll blir det torsdagsmys. Vi ska gå på resturang och äta mat och det ska bli sååå gott.

Kommentarer
Postat av: emelie

oh herregud så söta de är! :D

2009-12-01 @ 02:00:06
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Agneta Engström

Hej jag såg det fina dopfotot av Milo i tidningen häromdagen.



Agneta

2009-12-06 @ 14:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0