Prata i sömnen

Förra helgen pratade jag tydligen i sömnen. -Var är mormor? hade jag sovandes frågat Milton som låg nedbäddad mellan mig och Magnus. I lördags natt var det Magnus tur att prata i sömnen ( och han ska ju alltid vara värst.) Han sa.........

Tillfället gör tjuven.

Av allt man kan säga så sa han just "tillfället gör tjuven" På nåt sätt är det bara så typiskt honom. Jag är dock ganska glad att han inte sa nåt i stil med -du är så sexig Anna, eller -du är så sexig Janne, eller varför inte -du är så sexig Coccos. 

Kommentarer
Postat av: Helen

HAHAHAHA!! Den var bra! F låg och mumlade "calma calma" eller nåt liknande inatt. Jag tror det är portugisiska o betyder lugna ner dig eller nåt sånt. Annars brukar han skrika i sömnen så man vaknar.

2009-12-01 @ 21:14:21
Postat av: Till Helen från Kristina

Killar kan inte vara tysta när de sover verkar det som. Magnus snarkar så jag blir galen. Ibland blir jag tom riktigt förbannad på honom

2009-12-03 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0