Onsdag

Gött. Dagen började så dåligt. Milton kissade i Magnus säng med flit och jag blev jätteförbannad. Sedan var jag sur och trött hela förmiddagen. Milo som är förkyld och täppt i nosen sov bara små korta stunder så inget vettigt blev uträttat hemma. Men när Milton slutat på dagis blev mitt humör bättre och vi gick ner till leksaksaffären som har flyttat farligt nära vårt hem. Det tar väl ca 5 minuter att gå dit. Vi köpte lite nytt lego till Mille och sedan byggde vi med lego hela eftermiddagen tills vi höll på att svälta ihjäl. Som tur var så hade vi hamburgare, strips och coca cola hemma. Det var jättegott. Och nyttigt. Not.

Det snöar. Jag håller tummarna för att snön ska få ligga kvar tills imorgon.

Det blir nog fika / lunch på stan imorgon med Carin och Ulrika. Jag är så himla dålig på att hålla kontakt med mina vänner. Skickar nåt sms då och då men mer blir det inte. Rebecca har frågat flera gånger om jag inte ska med på diverse roliga grejer men jag säger alltid nej. Så hon lär väl inte fråga nåt mer. En barnfri helg i stockholm hade inte varit helt fel. Tänk att få ladda batterierna i två hela dagar. Bara kunna vara, shoppa och äta gott och sedan sova på hotell. Det ska Rebecca och Martin göra och vi fick ju följa med. Fatta vad det tog emot att säga nej.

Men gud vad negativ jag låter. Kommer ni ihåg att det fanns en tid när min blogg var lite mer positiv? Nähä, det gör ni inte. Inte så konstigt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0