Nej, det är ingen döing......



Det är bara Milton som är sminkad till spöke. Vi hjäptes åt att måla honom i lördags. Milton ville att det skulle gå snabbt medans jag tyckte det var kalaskul att få sminka och ville hålla på länge. Milton fick dock sin vilja igenom som vanligt. Sedan gick vi till mina föräldrar och spökade lite. Magnus jobbade hela lördagen trots att det var såkallad röd dag. Han kom inte hem förrän efter sju och då hade jag städat (jo det är sant) tänt massa ljus och lagat kyckling med basmatiris och jordnötssås. Det blev lördagsmys. Milton vill ha ljusmys varje kväll och frågar varje dag om vi ska fredagsmys.

Idag är Milo förkyld men han är lite bättre än igår. Då mådde han nog inge vidare för han var ledsen hela dagen och kvällen och hade svårt att andas genom lille nosen. Nu sover han ute på verandan så jag ska passa på att damsuga lite.

Jo förresten, på lördag ska jag ha loppis igen. Denna gång blir det på skrantaskolans matsal och jag hoppas att det blir mycket folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0