Måbravecka



Det är måndag idag och jag tänkte köra en tema vecka. Funderade på något i stil med vardagslyxvecka eller hälsovecka. Jag är ju dock inte så hälsosam så det fick bli en blandning mellan hälso och vardagslyxvecka. Jag har valt att kalla denna vecka för Måbravecka. Jag ska försöka tänka positivt, röra på mig, äta sånt som kroppen och själen mår bra av och så ska jag göra lite andra saker som jag mår bra av och skriva om dem i bloggen.

Saker jag inte ska göra denna är tex:

Starta storgräl med Magnus.

Hetsäta.

Väga mig.

Läsa sk sanna böcker om barn som blir utsatta för diverse otäckheter eller djur som blir plågade osv. Nej jag menar inte att man ska blunda för sånt men ibland kan må bäst av att låta bli att läsa sånt man mår dåligt av.

Bli upprörd över att det är stökigt och att det är så mycket som hela tiden behöver göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0