loppis



I dag var det dags igen för loppis. Mamma och jag hade hyrt två bord på skrantaskolan. Vi hade som vanligt lagt ner massa tid på förberedelserna så det kändes väl sådär när jag insåg att jag bara fått in ca 600 kronor. Folk är så snåla att det nästan är otäckt. Själv skulle jag aldrig drömma om att pruta på något som kostar 15 kronor eller mindre men det har vissa inga problem med.

SNÅL - SNÅLARE - KARLSKOGING

Det kändes bra att bli av med lite grejer men ändå fick jag med mig himla mycket saker hem igen. Men nu blir det inget mer loppissäljande på ett tag. Till våren kan jag tänka mig att ha loppis igen. Då har jag kanske lyckats samla på mig lite nytt junk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0