Lady Gagas nya låt



Min måbra vecka har gått ganska bra. Det var såklart meningen att jag skulle blogga lite varje dag och berättat vad jag sysselsatt mig med för att må bra.  Men tro mig, ni vill inte veta. I går hittade jag Lady Gagas nya video på You tube så den kollade jag på många gånger. Gud vad bra hon är, men hon har nog bantat ner sig lite. Det behövdes ju inte.
Idag var det syskongrupp på öppna förskolan, och det var lika trevligt som vanligt. Kul att träffa andra som är i samma situation som jag är i. Det blev mest prat om svininfluensan idag. Det känns skönt att både Milton och Milo kan få vaccineras. Efter syskongruppen blev det Lunch på Cafe Kulan medans våra små gossar sov. En tur till Lindex blev det med och jag fyndade en fleeceoverall till Milo för endast 74.50. Det var nämligen halva reapriset och jag var där redan i tisdags och fyndade lite kläder till mig.

Imorgon ska Magnus och jag gå ut och äta själva. Det har ju inte sen 2001 eller nåt. Mamma och pappa ska sitta barnvakt. Jag antar att vi kommer att slänga i oss maten för att sedan skynda oss hem. Vi är verkligen dåliga på att göra saker på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0