Cdhylla som klädhylla



När jag besökte min vän Emma förra veckan såg jag att hon använde en cdhylla som klädhylla till Novas små söta kläder. Eftersom jag tycker att det är så jobbigt att hela tiden behöva springa upp till övervåningen så fort jag ska hämta nåt plagg till Milo så har jag nu med skaffat en cdhylla. Den är uppsatt i hallen på nedervåningen och är kanonbra. Jag har väl inte lyckats att få det att se sådär jättefint ut som Emma men är ändå nöjd. Det bästa är nog att den knappt tar någon plats, och så ser man ju kläderna så bra så man behöver inte rota omkring i någon stökig låda längre.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Oj,tyckte först att det lät helt tokigt men det ser riktigt fint ut!

Det är ju lättare att få det snyggt när barnen har små kläder. Alvas klädskåp var jättefint förut nu får kläderna knappt plats.........



PS)Jag gillar verkligen era ljusblå tapeter, är på jakt själv efter ett par fina och håller på att göra ett inlägg på bloggen angående det.

2009-11-26 @ 13:24:50
URL: http://tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0