Bra böcker



Jag har en liten hög med böcker som väntar på att bli lästa. I helgen läste jag Hypnositören. Den var riktigt bra. Ibland tappa den tråden lite men den var lika spännande för det. Ofta när jag läser deckare eller kriminalromaner så stör jag mig på att boven/mördaren oftast dör i slutet. Som om döden vore straff nog. Fattar inte de som skriver att döden är att slippa lindrigt undan om man tex har styckat små barn eller något annat sjukt. Jag vill ju att mördaren ska få ett låååångt och hemskt straff och att han ska få lida och plågas lika mycket som offret. Ja ja  nu ska jag börja med Ljudet av ditt hjärta. Hoppas den är bättre än när jag hör din röst. Den var väl ok men jag saknade Edward. Jag kommer nog att sakna honom ännu mer i filmen ha,ha. Han är mitt frikort.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jasså, du gillar Edward? ;)

Innan jag såg filmen så fattade jag ärligt talat inte vad alla tonårs tjejer såg i honom.

Nu när jag hyrde filmen när jag var sjuk så inser jag ju att han är charmig men han är fortfarande INTE snygg!

Men visst, om nån vampyrkille blev kär i mig och betedde sig så där "o-killigt" och romantiskt som i filmen så skulle jag antagligen falla som en fura i alla fall!

Har du sett tvåan? Jag vill se den på bio men tror inte att Matte vill se den direkt. ;)

2009-12-02 @ 11:46:28
URL: http://tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0