onsdag 13/5

Det är inte ofta jag får någon tid över till att blogga nuförtiden. Men jag ska försöka bättra mig. Det är bara det att så fort jag sätter mig framför datorn så vaknar Milo eller så vill Milton ha något att äta eller så behövs det plockas och städas.
Magnus har börjat jobba igen efter att ha varit hemma i nästan tre härliga veckor. Så nu känner man att man lever igen. Vi ska upp tidigt på morgonen och iväg med Milton till dagis och har man tur så är Milo på bra humör. Det är inte helt ovanligt att han skriker hela vägen till dagis och sedan hela vägen hem igen. Nu har han börjat att ta napp och det underlättar något enormt. Eftersom jag är en riktig latmask så tycker jag att det är jobbigt att gå iväg på morgonen med två barn. Men jag vänjer mig nog. Tänk de som har tre barn (eller fler). Hur kommer de iväg i tid på morgonen. Hur klarar de att passa tider. Det är skönt att det är vår och man slipper sig och barnen massa varma kläder och stövlar.

Grattis i efterskott till Ellen som igår fyllde tre år. På söndag kommer vi på kalaset. Det blir skoj.

Igår blev det en shoppingrunda på stan. Jag besökte Rebecca på Jon o Jonna och hon hittade massa snyggt som jag provade. En rödrutig tunika fick det bli. Annars köpte jag en ståbräda till vagnen.

Ikväll ska jag lägga mig supertidigt. Det blev inte mycket sömn inatt och idag ser jag nästan dubbelt av trötthet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

Kul att springa på er idag så man fick kika lite på lilla Milo, så söt han är.

Det där med att komma iväg med två barn är inte lätt, och sen alla saker som ska med oxå.

Ha det gott!

Kram Marie

2009-05-14 @ 21:18:15
URL: http://inredningsdrommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0