solig söndag



Vädret har varit kanonfint. Jag älskar när det är varmt och soligt. Jag sitter dock mest inne och ammar. Helgen har varit bra. I lördags var jag inne i Örebro med mina föräldrar. Jag skulle till make up store. De öppnade inte förrän kl 11 och jag skulle tillbaks till bilen kl 11.10 så det sket sig. Milo stannade hemma med pappa och Milton och fick äta utpumpad mjölk i flaska. På vägen hem stannade vi till vid ett loppis där jag fyndade en söt kaffekopp med fat. Foto kommer i ett senare inlägg. Milton har lekt med sin kompis Isak både igår och idag. De har badat, lekt, hoppat stutsmatta och haft det jätteskoj. Nu somnar jag snart. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0