Onsdag



Idag har Milo skrikigt från morgonen till typ kl tre. Han hade magknip. Jag hade tänkt att städa så att jag kunde bjuda hem Carin och Ulrika imorgon men jag fick inget gjort så jag får bjuda hem dem nästa vecka istället. Till slut somnade Milo i pappas famn så jag gick ner till stan och köpte byxor till Milton som bara växer och växer och lite mat från Willys.
Igår var vi till Bvc och kollade Milos vikt och längd. Han väger nu 3650 och är 51 lång. Han har alltså gått upp ganska mycket på två veckor. Det måste vara för att jag har grädde i tuttarna. Nu fick sköterskan också se med egna ögon var rörlig Milo är. Hon blev nog lite förvånad när hon såg att han flyttade runt på skötbordet. Själv tycker jag mest det är jobbigt. Milton var ju helt tvärtom. Han låg helt stilla i flera månader. Det gick bra att lämna honom i soffan utan att han ramlade ur. Milo vände sig från rygg till mage redan när han var några dagar. Jag vet att det låter otroligt. Han måste helt enkelt ha rullat så han först låg på sidan och sedan tippat över på magen. Annars kan man ju undra hur det ska sluta. Att han lär sig gå vid två månader eller nåt. Nej fy. Då föredrar jag att han blir sen som Milton. Han lärde sig gå när han var 1 år och 3 månader. Då kunde han inte springa ifrån mig. Det var tider det. Det passade en seg och lat mamma som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0