Fredag

I onsdags fick jag äntligen den efterlängtade räkningen  som jag väntat ett tag på.  Den var inte på 27000 utan 22207 kronor. Nu är räkningen betald och jag är skuldfri. Jag ska aldrig mer sätta mig i samma situation. 
Idag har hela familjen varit en snabbis på stan. Jag shoppade en rosa jeanskjol, ett par jeansshorts och en topp. Allt från HM. Hårfärg för att täcka mina gråa hår blev det med.  Sedan blev det storshopping på Willys. Jag handlade på mig lite laktosfria produkter eftersom jag ska se om Milos magknip går över om jag utesluter mjölkprodukter ett tag. Det kommer inte att bli lätt eftersom jag lever på mjölkprodukter och kolhydrater. Nu ropar Magnus att maten är klar.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är bara att höra av dej om du vill ha "expertråd" ang laktosfria produkter :-) Men skulle du testa laktosfritt eller mjölkfritt? Det är skillnad på de 2. //Ulrika

2009-05-08 @ 15:33:06
Postat av: Ulrika

Du får höra av dej om du önskar "expertråd" ang laktosfria produkter :-) Men en liten fråga bara rekommendersades du laktosfri kost eller mjölkfri kost? Det är ganska stor skillnad nämnligen. Kram Ulrika

2009-05-08 @ 15:42:31
Postat av: till ulrika

Det var nog kaltosfritt tror jag. Oj laktosfritt menar jag. Ja jag får nog ta och höra av mig till dig för jag känner mig lite smått förvirrad. Förresten så tänkte jag höra med dig och Carin + barnen om ni ville komma på tisdag och fika hos mig.

Kram Kristina

2009-05-08 @ 22:02:02
Postat av: Ulrika

Tisdag funkar fint med mej men är tveksam om det passar Carin m fam tror nämnligen att det är Ellens födelsdag då om jag inte minns fel...

//Ulrika

2009-05-10 @ 19:12:29
Postat av: till ulrika från kristina

Ja just det. Det stämmer ju att det är Ellens födelsedag. Då får vi väl ta en annan dag. Jag tror jag tar och ringer er och hör när det passar er.

2009-05-10 @ 22:25:05
Postat av: Carin

Tisdag är, av ovan nämnd anledning, inte så bra för oss och vi vill gärna vara med! :-) Vilken annan dag i veckan passar hur bra som helst! Trist med magknip förresten!

2009-05-11 @ 08:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0