Ett nytt försök

Nu gör jag ett nytt försök att skriva ett inlägg. Jag har dragit ut datorn på trappan och bloggar medans Milton gräver med sin grävskopa på framsidan. Jag har ont i ena tutten. Det gör ont när Milo dricker (skär som små knivar) och när han inte dricker så ömmar det. Det är alltså ingen mjölkstockning. Förut så läckte det ur onda tutten. Jag brukar inte läcka. Nån som har haft nåt liknande? Nog om tuttbesvär. När jag hämtat Milton på dagis kl 11 så drog vi till Sibylla och köpte mat. Hamburgare, strips och cola blev dagens lunch. Härligt att slippa laga mat.Imorgon ska Milton till mormor och morfar efter dagis så då slipper jag också att laga mat. Jag hatar att laga mat och är verkligen usel på det.  När vi satt och åt så började Milton att prata om den gång i vintras som jag skulle backa ut från mammas och pappas utfart med bilen och det gick asdåligt. Jag skrek och svor och Milton satt bak och var rädd. Stackarn, jag trodde faktiskt att han hade glömt den händelsen  men tydligen så minns han det och har säkert fått men för livet.

Imorgon kommer barnbidraget. Ut och shoppa. Nej jag ska ta det lugnt den kommande månaden. Ska till och med lägga ut några auktioner på tradera. Milo är fyra veckor idag och har börjat att le. Vi har köpt ett babygym till honom som han ligger och gymastiserar på. Eller ja, han ligger och glyser och försöker att sträcka sig efter de saker som hänger ner. Han är väldigt tidig med allt jämfört med Milton som knappt kunde lyfta på armen de första månaderna.

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Hejsan! Förlåt att jag inte hört av mig men det har varit så himla mycket :( Nova är sjuk hela tiden och bägge henne allergiprover kom tillbaka positiva så vi har fått göra oss av med katterna nu med :( Känns lite tungt för tillfället men det blir nog bra snart igen. Kommer och säger hej så fort Nova är frisk igen och det är lite fint väder så vi kan träffas ute om det går bra för dig. Kram och hälsa familjen

2009-05-21 @ 13:11:21
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0