Dagens outfit (vilken flopp)



Jag har visst mycket att lära när det gäller att publicera outfitbilder på bloggen. 
Tex att det inte är så snyggt med en toalett i bakgrunden. Eller med en dammsugarslang. Eller någon nybajsad som får rumpan torkad. Eller att det är väldigt stökigt i bakgrunden. Det är heller ingen höjdare att ha med bleka nakenfisar (är det Milton eller är det ett spöke tro?) Att både Magnus och jag är dåliga fotografer är heller ingen fördel.

Jag har på mig leggins från HM.
Kjol från Lindex.
Topp från HM.
Skinnjacka från Vero Moda..
Skor från Dorothy Perkins.

Nej jag har inte blivit misshandlad. Att jag ser ut som jag gör i ansiktet är för att jag ansträngde mig för att inte gapskratta och gråta på samma gång. Det händer att jag gör det i dårhuset som är mitt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0