Vårens snyggaste kjol....



so far är denna blommiga enligt mig. Jag är ju så svag för blommigt så jag kunde förstås inte låta bli att köpa denna på Gina Tricot. Jag kunde förstås inte prova den men jag håller tummarna för att den kommer att passa till sommaren. Jag tror att den kommer att bli riktigt snygg med en ljus jeansjacka. Så fort gravidmagen är borta ska jag köpa mig en jeansjacka.

Vi spenderade gårdagen i örebro. Fick massor uträttat. Inköp av babyskydd, bokhyllor bäddset, kuddar mm blev det. Jag hade gärna kollat på lite kläder och skor men kände att Magnus och Milton skulle slippa stå och vänta på mig som de annars brukar när jag shoppar. Gina var den enda klädaffären jag besökte och det var medans killarna var på Gallerix och köpte posters till Miltons rum.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag såg den kjolen idag:) Jättefin! riktig vårkänsla :)

2009-03-16 @ 17:59:16
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Elin

haha har försökt börja vara lite nyttigare :P får se hur det går, inställd på att lyckas nu.

haha knäpp du är, du kommer va jättefin i den:) ser fram emot att se den på :)

2009-03-16 @ 19:21:31
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0