god morgon

Shit vad dåligt jag har sovit i natt. Tur att man är ledig så att man kan krypa ner i sängen igen. Jag hade en mardröm och vaknade alldeles svettig och med bultande hjärta. Var tvungen att gå ner och ta en macka för att lugna ner mig. Det funkade bra. Men så fort jag skulle somna om så snarkade Magnus extra högt och jag blev irriterad och klarvaken igen. Så höll det på ett bra tag. Milton låg brevid mig och värmde upp min säng och jag blev så varm att jag till slut fick skippa täcket och hämta en tunn filt istället.

Igår hade jag tre gånger så många läsare än vad jag brukar ha. Jag vet bara inte varför. Men det är förstås kul med många läsare. Då blir man peppad att fortsätta blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0