Gubben i lådan



Vi är bara hemma och latar oss idag. Borde städa och stryka men min mage är stel och jag känner mig yr så det får vänta tills imorgon.
Milton kräktes ju i torsdags kväll. Två gånger kräktes han ordentligt och så en tredje gång då det bara kom lite vatten. På fredagen var han hemma med Magnus medans jag jobbade. Milton var precis som vanligt. Inte ett tecken på att han varit dålig kvällen innan. Ingen trötthet och han hade bra aptit. Han är lustig. Han blir aldrig medtagen och trött efter att ha varit sjuk.

Ikväll ska jag nog lägga ut lite grejer på tradera. Det var länge sedan jag hade några auktioner ute men nu är det dags att försöka få ihop lite pengar till ett par nya glasögon. De jag har nu är både omoderna och snea. Magnus säger att det är nog mitt ansikte som är snett. Han ska ha smäll.

Kommentarer
Postat av: emelie

vilken mage du har fått! första magen jag få se, fick aldrig se din mage när du väntade Milton! :D



2009-03-01 @ 15:09:18
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

hehe jaa deet hoppas jag är bebisen är, för jag måste ju honom/henne innan jag tar mitt pack ner till göteborg =) lova att jag får komma och hälsa på, på sjukhuset då? ;P

2009-03-01 @ 22:05:21
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0