Redan torsdag



Orkade inte blogga igår. Kvällen gick åt at se på filmen Australia. Den var bra, men hade varit ännu bättre med någon annan än Nicole Kidman i den kvinnliga huvudrollen. Hon spelade inget bra och jag störde mig lite på hennes opererade ansikte. Hugh Jackman var däremot bra.

Jag ringde till tandläkaren för att beställa en tid och fick faktiskt en tid bara en timma senare. Ibland har man tur.  Mamma tog hand om Mille eftersom dagis hade stängt, så jag passade på att ta en liten snabbrunda på stan. Passade på att köpa lite saker som jag ska ha med till BB när det är dags. Småflaskor med shower gel, body lotion, face cream och några hotpants. Jag vill ju känna mig fräsch på BB.  Sen gick jag hem till mamma och pappa och fick ungstekt kyckling, potatis, sallad och fruktsallad. Jag blev så mätt att jag knappt kunde röra mig. Men jag lyckades klämma ner en stor semla med.

Nu ska jag äta frukost och sedan lägga mig och sova igen. Bloggar mer sen.

Dagarna och veckorna går så snabbt. För snabbt. Jag hinner inte med. Kan bero på att jag sover så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0