Nya glasögon



För fyra år sedan köpte jag mina senaste glasögon. Sånadär helt utan bågar, så det nästan inte syns att man bär glasögon. De är repiga och snea som fasen så idag gick jag till specsavers och provade ut två nya par, denna gång med bågar. Min optiker var lite rolig och sa vid ett tillfälle att jag hade så tätt mellan ögonen så det var ett riktigt elende. "Det där ville du inte höra va" lade hon till.  Jag tog såklart inte illa upp utan var mest glad att jag har turen att inte ha tätt mellan ögonen OCH skela. Jag är så nöjd över mina nya glasögon, som jag får hämta ut om ca 2 veckor. Idag har jag också passat på att färga håret. Det var på tiden då jag faktiskt började se gråhårig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0