Måndag, och 29 dagar kvar



Måndagar är en lyxdag för mig för då får jag sova ut ordentligt på morgonen. Magnus lämnar Milton på dagis vid 6.30. Det kanske låter tidigt men Milton är ALLTID vaken innan kl 6 så det är ingen fara för honom. I lördags somnade Mille runt elva på kvällen eftersom han tagit en tupplur efter lunchen. Men inte sov han längre på söndagsmorgonen för det, nej tjugo i sex (vintertid) skulle han upp.

Jag hade förvärkar igår. Det var de kraftigaste förverkar hittills. Kändes som mensvärk och jag tog en lång och varm dusch men de försvann inte. Efter ytterligare någon timma kändes det bättre. Jag blev lite orolig ett tag att bebben var på väg ut. Det är ju lite för tidigt än. 29 dagar kvar är det. Magen har sjunkit ner så den är inte i vägen lika mycket längre.

Kommentarer
Postat av: Carin

Det var så det började för mig denna gång. Jag hade förvärkar i 4 dagar innan det äntligen blev på riktigt. Hur går Mille på dagis, kan vi träffas någongång så de får leka? Vi ska antagligen till Lekochbuslandet med Ulrika och Samuel på lördag, vill ni hänga med?



Nu vill Ellen skriva till Milton: jygo¨ :-)











2009-03-30 @ 10:37:56
Postat av: Till Carin Från Kristina

Hej Carin.

Klart vi kan träffas så de får leka. Mille går 8-16 men jag hämtar honom när jag vill. Jag har inget som helst inplanerat så du kan väl bestämma när det passar er bäst. Allt bra med er och lille Olle?

Ja jag trodde nästan något var på gång igår. Mådde jättekontigt hela dagen + förvärkarna. Han får gärna pluppa ut lite tidigare men får gärna vänta tills på onsdag då jag får föda här i kga.

Låter kul med lek&bus landet men kan inte svara på om vi ska med än. Det var ett fint meddelande Mille fick av Ellen. Nån hemlig kod kanske?

2009-03-30 @ 11:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0