Kalas



I lördags var vi på Rebeccas 30 års kalas.  Vi lyckades få Milton att sova middag på dagen (något som vi inte ofta lyckas med). Hela tre timmar sov han så han var pigg och glad hela kvallen och kunde leka med Rebeccas lille Noah.

Festen var riktigt lyckad. Rebecca var vacker som en dag (inget ovanligt) och maten var supergod. Det bjöds på vegetarisk buffè och jag åt tills jag storknade. Jag tror att maten gillades av alla, t.om de äldre som alltid äter kallskuret eller smörgåstårta vid festligare tillfällen. Massa god frukt fanns det med.
Det var kul att träffa släkten, speciellt kusin Sanna som tyvärr inte träffar så ofta eftersom hon bor i Stockholm. Hon och hennes Pelle har två små goda tvillingpojkar på nio månader.

Det är lite lustigt för jag och Rebecca är kompisar, inte släkt. Men vi har båda Sanna som kusin. Så vi är ju nästan släkt. Eller nåt.

Iaf så verkade presenterna jag köpt vara uppskattade. Jag har ångest varje gång jag ska ge bort presenter. Denna gång hade jag köpt en box med produkter av hudmärket Principessa eller hur det stavas. Det var bara det att flaskorna var så himla små att jag kände att jag ville köpa nåt mer. Det blev en limegrön porslinbunke + en musliskål som har varit med i leilas matprogram. En liten stilren blombukett blev det med (som jag förstås tyckte såg för klen ut, men verkade gillas som tur var).

Klockan elva var Mille supertrött så det vara bara att bege sig hemåt. Magnus körde för han var nykter. Det var hans eget beslut och jag har inget med det att göra, även om vissa säkert tror att jag förbjudit honom att dricka. Jag tror att han ville vara nykter  ifall bebisen skulle bestämma sig för att komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0