Jag jobbar inte mer



Blomma i håret. Blomma i örat. Pilotglasögon. Ja fotot är från 2003. Jag tyckte nog att jag såg ascool ut.

Jag är ledig nu. Jag ska inte jobba på läääänge. Så nu sitter jag här hemma och vet inte riktigt var jag ska börja. Tvätta lite, stryka, dammsuga, duscha, gå till stan. Fasen vad svårt. Jag blir alldeles utpumpad bara av att tänka på det.

Jag låg och sov till 7:40 i morse. Kändes härligt att kunna ligga länge. Jag var vaken tidigt i morse och snorade. Då kändes det bra att veta att man inte behövde gå upp vi 6 tiden.

Det sparkar konstant. Bebisen har ständigt hicka. Han hickar samtidigt som han rör på sig så det hickar på lite olika ställen i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0