Harems byxa


Hur kan det vara modernt med nåt så fult som harems byxa, eller kallas det harem byxa? Grenen sitter vid knäna och det ser ut som om man skulle få plats med en jättepung eller en jätteblöja i byxan. De där byxorna som Gina Tricot säljer och som de visar reklam för överallt är bland det fulaste jag sett. Jag hoppas innerligt att trenden med haremsbyxan kommer att dö ut snabbt. Jag menar, tänk om trenden istället blir så stor att alla går klädda i dem, t.om jag. Nej det kommer inte att ske. Jag går hellre klädd i stringbikini (på tex ica eller på promenad med barnvagnen)

Hoppas ni förstår att mitt överdrivna hat mot den stackars byxan inte är så seriöst menat. Jag kommer inte att spy rakt ut om jag ser en tjej med haremsbyxa på stan. Jag kommer heller inte att ropa fula ord eller peka finger. Jag kommer att bete mig som en vuxen, mogen människa.

Kommentarer
Postat av: emelie

då kommer du spy när du ser mig, hahaha

2009-03-22 @ 00:34:54
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

Nej inte ännu, men vill ha såna :D

2009-03-22 @ 13:06:43
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag ger mig fan på att modeslavarna kommer att införskaffa såna där mycket snart. Bara för att något är modernt så är det inte snyggt men det tycks vara svårt att förstå. Om nån i modemaffian skulle ta på sig en blöja och gå ut på stan så skulle inte de andra "jag-har-egen-stil" typerna vara sena att hänga på. MC Hammerbyxan... Snart kommer väl den där hemska sladderbyxan med en massa mönster och färger tillbaka också.

2009-03-23 @ 07:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0