Gravidshopping 2



Jag kunde bara inte låta bli att ha med fotot högst upp. Gud så fel det blev. Skulle fota mitt nya pilgrimsarmband men fick mest med min arm och plåstret jag fick på vårdcentralen. Jag blir aldrig fotograf.

Iaf på mittenbilden ser ni armbandet jag först spanade in i en butik här i stan men tyckte att 399 kr var lite för dyrt. Jag hittade ett exakt likadant på tradera och köpte det för 155 kr. Där sparade jag några kronor. Och för de sparade kronorna köpte jag ett halsband av nåt svenskt märke jag inte kommer ihåg namnet på just nu. En kvinna måste få unna sig lite nya smycken ibland.

Mitt besök på vårdcentralen gick bra. Jag tvingade ju med Magnus så han fick hålla min svettiga hand när barnmorskan stack mig i armen och tömde mig på blod. Hon var dock duktig på att sticka. Det kändes knappt.

Nu ska jag lägga mig. Struntar i att se vem som vinner lets dance. Jag håller på Laila men det känns som om den där starke gubben kommer att vinna för att han så folkkär. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ha,ha......du det där var ingen snygg arm direkt! Speciellt inte med plåstret! Men armbandet var ju desto snyggare, det gillade jag! :)

Halsbandet med för den delen. Skulle behöva lite nya smycken jag med men har inte haft "lugn och ro" att titta på sådant ännu, det kan ju ta lite tid att välja och Anton gillar inte direkt att stå still i affären.



Höll också på Leila i Let´s Dance men inte vann hon för det! Matte röstade däremot på starkingen, två gånger dessutom. Vilken knäppis........ja,ja.

Anton håller på med inskolningen och det går väl ganska så bra!



Snart är det dags, hur mcyket tidigare kom Milton?

Ha en supertrevlig helg!

Kram Tanja

2009-03-27 @ 23:35:06
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: emelie

usch för stick i armen :/ jag fick allt massor för ett litet tag sen

2009-03-30 @ 00:19:00
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0