Frukost med ljusmys



Efter en lång jobbig natt med en vaken Milton, tre toalettbesök och sammandragningnar så var det rätt skönt att få sitta ner och äta frukost i lugn och ro efter att ha lämnat Milton på dagis. Oj det blev en lång mening det där. Jag har sett att en del bloggerskor fotar vad de äter till frukost så jag vill förstås inte vara värre. Två Njalla mackor med ost och te med massa socker bestod min ej så nyttiga frukost av idag. Det känns som om jag lever på vitt bröd just nu. Jag får halsbränna av allt bröd som är det minsta nyttigt så därför blir det bara vitt bröd för mig. Lite tända ljus (Mille kallar det för ljusmys) och en bra bok och sen var humöret på topp och tröttheten borta.

Jag följde med min föräldrar till Örebro på förmiddagen. Mamma skulle hämta sin ring som hon budat hem på Lauritz . Ringen var verkligen jättefin. De hade några jättefina Diorväskor med. De var dock redan sålda. Sedan lunchade vi inne på Mariebergs köpcentrum. Jag passade på att köpa en amnings bh och lite järntabletter. Köpte t.om sånadär jättestora bindor som man måste ha efter att fött bebis. De är så långa att de går från naveln till svanken. Sexigt värre. Några snygga vårkläder blev det inte tal om. Det får vänta tills bebben är ute.

Kommentarer
Postat av: emelie

Magnus: Jag tjatar aldrig om våran kyrka :D haha





Kristina, okej, men beställ från internet :D

2009-03-10 @ 19:04:18
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Tanja

2009-03-11 @ 00:41:02
Postat av: Tanja

Oj då, råkade trycka lite fort därav stod det inget i första kommentaren.

Skulle skriva att det lät mysigt med en härligt lugn frukoststund. Det känns som om det var hundra år sedan jag hade en sådan............

Vill ju inte skrämma upp dig men det är ju inte direkt så att man får sitta och läsa vid frukosten. Vissa mornar känns det inte ens som om jag har suttit på stolen pga att jag har servat ungarna. Ha,ha..............



Kram

2009-03-11 @ 00:43:24
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0