En suddig mage



Jag är inget fan av gravidmagar. Jag tycker helt enkelt inte att det är snyggt (om man får säga så). Inte så att jag tänker "oj vilken ful mage" när jag ser en gravid kvinna. Jag är ju inte helt knäpp, men jag har aldrig förståt vitsen med att fotografera sin mage och lägga ut bilderna lite här och där på internet. Däremot tycker jag det är kul att titta på mina vänners gravidmagar. Se hur de förändras mellan gångerna vi ses och veta att det finns en liten bebis där inne. Vissa säger att de saknar sin mage när bebisen är född. Jag kommer att inte att sakna min stora mage. Det vet jag.

Jag har fotat min mage ett fåtal gånger sedan jag blev gravid med 2:an. Med kläder på. För det finns kanske en liten chans att jag om 20 år vill se hur jag såg ut som gravid. Men inga trosbilder. Det är bara för grovt.

Här är iaf min mage. Så här ser jag ut i vecka 32,två månader innan beräknad födsel. Coccos ville förstås vara med på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0