Dagens loppisfynd



Det spelar ingen roll vilken dag på veckan det är. Milton vaknar ALLTID runt sextiden på morgonen. Idag vaknade han 6:30 så vi gick upp och drack kaffe och åt äggmackor. Pingstkyrkans loppis öppnade kl nio så vi bestämde oss för att fara dit. Tyvärr så kom vi inte dit förrän kvart över nio vilket betyder att det nästan var omöjligt att hitta parkerinsplats, stället var proppfullt med giriga snåljåpar som oss och allt som var något att ha var redan slut. Det var så grymt mycket folk där så det var näst intill omöjligt att ta sig fram. Ett gammalt garage från Fisher Price såg jag och mitt hjärta tog ett glädjeskutt innan en  tant hann fram före mig och norpade åt sig garaget som jag skulle köpa till Milton. En söt vas med blommotiv blev mitt enda köp. Endast 10 kronor behövde jag betala för den. Ett  pyttelitet nagg hade den men det gjorde inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0