Cath Kidston




Gissa om jag skulle kunna mörda för att få ha dessa söta askar och tuber från Cath Kidston ståendes i badrummet. Snart slår jag nog till och köper något. Det kanske kan bli en liten belöning till mig själv när jag har lyckats att klämma ut den där vattemelonen i magen. Ush, tänk om bebben har onaturligt stort huvud så att man spricker från naveln till svanken.

Idag kommer vår nya kyl, frys och överskåp. Imorgon kommer nya micron. Det ska bli kul med lite nytt i köket. Våran nuvarande frys är så otroligt liten att man inte ens får plats med ett glasspaket. Man får ta ut alla glassar ur förpackningen och fördela dem i de tre små facken som finns. Men om några timmar är det alltså slut med det. I nya frysen kommer vi att få plats med hela grisar, styckade kroppar och såklart masor av glass. Nu blir ni allt lite avundsjuka.

I eftermiddag ska jag och mille åka till Ulrika och Samuel. Ellen och Carin och lille färskingen Olle kommer med så det blir lek för barnen. Kul. Nu ska jag sova några timmar. Det blev inte mycket sömn inatt för Magnus och Milton snarkade ikapp. Fy vad jobbiga de var. Det skar i öronen på mig trots att jag hade öronproppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0