32 kilo väger jag...


Iaf enligt min graviditets journal. Min barnmorska (som är superbra) tyckte att det var lite sent på dagen och jag var antagligen hennes sista besökare igår.  Det var inte min vikt hon skulle skriva upp utan måttet på min mage, men det hamnade på fel rad. Hon satt och gruvade sig framför sin dator -men gud vad jag är dum i huvudet, sa hon flera gånger, Jag satt bara och skrattade. Hon frågade om jag använde någon tobak eller drack alkohol, och jag sa att jag var dålig på det.  -Ja man kan ju inte vara bra på allt, svarade hon då.
Mina värden var bra. Jag har haft sån järnbrist men nu låg värdet på 124 så det har verkligen förbättrats. Nästa gång jag ska iväg ska hon sticka mig i armen. Jippi vad kul. Då har jag verkligen något att se fram emot. Nej fy, jag svettas bara jag tänker på det.

Har ni provat Vitamin everyday. Det är är vatten som är fullt av vitaminer och smakar jättegott. Jag är beroende. Självklart är den dyr, 22 spänn, kostar den, men det är det värt. Det bästa är att den inte är kolsyrad.

Kommentarer
Postat av: Elin

åh den drycken skulle man kanske prova :) låter gottit :) Kul med ett andra barn på g, grattis! Hoppas allt är bra annars? kram

2009-03-15 @ 22:13:56
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0