saturday



Vad jag ville ha fram i gårdagens inlägg var det som Malin Wollin skrev i dagens aftonbladet. " När man stadgar sig och blir vuxen tar inte det roliga slut. Det är då det börjar." Det är så sant. Jag tror att åren mellan 30 och 40 kommer att bli riktigt bra. Jag hoppas bara att alla nära och kära får hålla sig friska.

Klockan var nästan åtta när Mille och Magnus gick upp. Milo och jag låg kvar i nästan två timmar till. Milo har så svårt att äta då han knappt kan andas genom näsan. Det går ganska bra på dagarna men på nätterna blir han så täppt.

Imorse gick det inte att öppna ytterdörren för något tog emot. Någon hade roat sig med att gå in i vår trädgård och ta en stor tung blomkruka och ställt den framför vår ytterdörr. Det känns lite obehagligt att veta att någon gått omkring på våran gård när vi legat och sovit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0