onsdag



Bilden har inget med inlägget att göra.

Idag är jag tröttare än tröttast. Gårdagens medelhavsbuffe blev ingen hit för min del. Maten var supergod men jag var så svettig och stressad att jag knappt kände smaken. Milo var inte på humör utan skrek konstant. Han vrålade och skrek i två timmar och passade på att kräkas ner min chef. Hennes tunika blev genomblöt. Jag gick hem först av alla. Natten var inte heller rolig. Milo skötte sig fint men Milton var ett litet monster. Men idag är det en ny dag med nya positiva tankar och nya krafter ( ha ha vilket bullshit) Jo men just nu känns livet väldigt bra för jag har Mio i knät som skrattar och pratar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0