Måndagmorgon



Här är mitt loppisfynd. En kopp med två fat i rosa, ljusgrönt och guld. Finns det någon finare färgkombination? Jag tror inte det.
 Milo ligger ute i vagnen och sover och Milton är på dagis. Jag äter frukost och är yr i huvudet. Jag vaknade inatt och var jätteyr t.om när jag låg ner. Jag trodde att jag hade lågt blodsocker eller vätskebrist så jag åt och drack men det hjälpte ju inte. Magnus var med vaken inatt. Han hade ont i magen och ryggen och kräktes. Stackarn, när han har krämpor så måste jag alltid med ha ont någonstans och stå i centrum. Han kan aldrig få vara ensam om att ha ont.

Nu blir det dagens första kopp kaffe. Självklart blir det en delicatoboll till kaffet. Jag har hört att delicatobollar ska vara bra mot yrsel :)

Kommentarer
Postat av: Carin

Delicatobollar kan bota precis allt, de kan även förebygga det mesta, därför vill också jag ha minst en varje dag! :-)



Hoppas yrseln försvinner! Kram

2009-06-01 @ 10:25:32
Postat av: emelie

taaack :D:D

Nu är jag totalt arbetslös, haha ;D



2009-06-01 @ 11:14:31
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Tanja

Halloj!



Vilken fin kopp! :) Den var verkligen superfin.

Inte kul att ni verkar lite krassliga, fast bara småttingarna är friska så.

Hos oss är det tvärtom, om Matte är sjuk så är det såååååå synd om honom. Sen om jag är sjuk då får jag ändå ta hand om barnen, disken osv! Ha,ha.......

Jag brukar komma ihåg speciellt en gång när jag var gravid med Alva, då var jag skul och hade feber och låg på kvällen och tyckte synd om mig själv. Matte han skulle ut med några kompisar (det var mitt i veckan) så han kom hem, bytte om och åkte. Jag var ju hungrig men orkade inte ta mig upp och sen när han kom hem så frågade jag om de haft roligt och vad de ätit osv. Jodå, han hade haft trevligt OCH ätit en stor plankstek!!!! Ha,ha......då kände man att livet är orättvist! Berättade det sen för Björn och Gunnel, då fick han lite skäll! ;)



Ses vi till midsommar?



Kram Tanja

2009-06-01 @ 11:17:21
URL: http://tanjis.blogspot.com
Postat av: Till Carin

Håller med om att Delicatobollar kan bota allt. Den botade min yrsel idag. Ha det bra.

Kram kristina

2009-06-01 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0