Liten kille i tjejkläder



Mormor och morfar passade Milton medans jag och Milo var till BVC. När jag kom till deras hus möttes jag av en ganska rolig syn. Milton hade kissat på sig och hade inga extrakläder och fick därför låna en av mina gamla klänningar. Han trivdes mycket bra i klänning och ville inte ta av den när det lite senare var dags för sina egna kläder.

Mamma gjorde en jättegod sallad med fetaost till mig. Skulle kunna leva på goda sallader (och delicatobollar). Mamma var också bussig och satte i 500 kr på mitt konto. Jag antar att hon var trött på att höra mitt tjat om hur pank jag är.

På eftermiddagen var vi hos Isak och hans familj. Vi hänger där nästan jämt. Stackars dem, de får ju aldrig vila sig från oss. Jag fick ett gäng barnfiltar av Helena (Isaks mamma). Så himla snällt. Jag kommer verkligen att få användning för dem. Jag hade ju bara typ två som jag använt till Milo varja dag sen han föddes.

Kommentarer
Postat av: Helen

Söt klänning :-) Vi var också på BVC idag. Det var vaccinationsdags.. inte kul. Jag var tvungen att hålla i stackars Alex som skrek i högan sky när han blev stucken i låren.



Katten är fortfarande inte tillbaka men en snäll dam ringde och sa att hon sett en svart katt smyga omkring vid deras hus i Rosendal så kanske är han vid liv .. i så fall är det kanske någon som har tagit honom. Jag fattar inte hur man kan göra så. Han är både id- märkt i örat och har halsband med vårt telefonnummer på. Då borde man förstå att han faktiskt är saknad. Jaja.. vi vet ju inte alls vad som har hänt men jag hoppas fortfarande på att han kommer hem.

2009-06-17 @ 23:22:04
Postat av: emelie

Så snygg är han inte, det finns snyggare om man säger så. Men jag vill att ni kommer ner, kanske dock lite svårt att åka ner Milo är så pass liten fortfarande :/ men nästa sommar ;D

2009-06-19 @ 04:41:01
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Till Helen från Kristina

Hoppas kissen kommer tillbaka. Man blir ju nästan sjuk av oro när kissarna springer bort och man inte vet om de lever eller ej.

Vad ska ni göra idag då? Vi åker till stugan som vi alltid gör på midsommar.

2009-06-19 @ 13:17:18
URL: http://kristinamille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0