Läppglans och läppstift



Jag rensade lite i min sminklåda förut. Då insåg jag att jag nog inte behöver köpa något nytt läppglans för jag har så det räcker ett tag.

Hoppas ni haft en bra midsommar. Jag är nöjd med min. Vi firade i släktens sommarstuga som vi gör varje år. Det blev god mat och tårta och småttingarna hade växt. Milton hade skoj med söta Alva som nu är 4 år. Anton som är ett och ett halvt år var en riktig charmör och så himla söt. Linnea hade blivit lång och smal och en riktig skönhet. . Linnea och Willian har ju fått en lillebror men han var hemma i stockholm med föräldrarna. Jag är dock väldigt nyfiken på färskingen. Hoppas på att få se bilder på honom snart. Milo och Milton fick superfina kläder av Matte och Tanja. Tack så hemskt mycket. Milo var inte riktigt på partyhumör utan skrek mest hela tiden. Han var bara nöjd när någon bar honom på "tigern i trädet" viset. Mormor gick med honom en hel del så jag fick ganska mycket avlastning under kvällen. Sedan blev Milton trött och vi åkte hem. Jag körde. Milton skrek av rädsla men somnade efter bara en liten stund i bilen. Det gick hyfsat att köra och det var riktigt kul (och ingen trafik)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack så mycket själva! Det var super trevligt om än inte så mycket "partajigt"! Vi får ta igen det sen när knattarna är lite större. Saknar de "gamla" midsommaraftnarna när man lekte lekar, drack mycket sprit (eller det som fanns som hade mycket alkohol i sig),dansade och hade allmänt skoj. Nu är man ju så "vuxen"!

Linnéa och jag spelade i alla fall guitarr hero halva natten. Fick en kommentar av Anna-Lena att det fanns en liten tonåring i mig (de skulle bara veta, mer än man tror faktiskt)! HI,hi.



Gud, så många läppglans!Mest i rosa va´?

Hoppas killarna gillar kläderna!



Kram Tanja m failj

2009-06-21 @ 21:56:18
URL: http://tanjis.blogspot.com
Postat av: Felicia

hahaha... känner igen mig själv där ;)

2009-06-26 @ 10:57:00
URL: http://theffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0