Jag är en gladiator


Jag gillar inte gladiatorskor. Tycker helt enkelt inte att det är snyggt på någon, Allra minst på mig som har tjocka och korta och bleka ben (med häftiga blåmärken på). Men nu har  jag iaf köpt ett par. Jag hade verkligen inget bättre för mig en söndagsförmiddag som denna. För att göra saken ännu värre så kan jag berätta att de var inte från Din Sko, Bianco eller Scorett och hade tuffa nitar på remmarna. Nej nej, de var från Sko Kanonen och kostade endast 250 riksdaler. De var sköna.Jag ska ta på mig dem nu och matcha med ett vitt lakan som jag ska vira omkring mig. Sen ska jag gå ut i trädgården och slåss med mina låtsaskompisar.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vi var i Bricketorp och kalasade på sill och grillat på midsommar. Sen hamnade vi på fest hos några bekanta till kl 07. Jag mådde inget bra igår men som tur var så gick det bort snabbt.



Fortfarande ingen katt. Grannen hittade hans halsband på baksidan av sin trädgård så nu känns det ännu mer hopplöst.

2009-06-21 @ 22:09:03
Postat av: Helena

Dom skorna var ju jätte-snygga =) Bra skor att springa i efter goe Milton ;) Sen är det bara kul att ni hänger med oss ibland, ni är super-trevliga grannar med världens sötaste bebis! Vi tar väl en kaffe till veckan med ;)

2009-06-21 @ 22:44:19
Postat av: Till Helena från Kristina

Klart att vi tar en (eller fler)kaffe till veckan. Ni är ju med supertrevliga. Det tycker t.om Magnus som annars är ganska negativ. Skorna var så sköna att jag hade dem flera timmar i sträck inomhus utan att jag ens tänkte på att de var på.

2009-06-21 @ 23:05:29
Postat av: Till Helen från Kristina

Festade du till kl 7? Det var inte dåligt. Hade du kul? Fy vad trist med kissen. Hur länge har han varit borta? Vi kan väl ses någon dag.

2009-06-21 @ 23:20:23
Postat av: Helen

Han har varit borta i 8 dygn så det känns rätt omöjligt att han kommer tillbaka tyvärr. Jag hade kul på midsommar men det blev kanske lite väl mycket alkohol och lite för sent. Visst kan vi ses. Nu när det inte är någon öpnna förskola så är vi bara hemma hela dagarna, så jag kan när som helst.

2009-06-22 @ 10:00:33
Postat av: emelie

Hahaha klockren humor du har Kristina

2009-06-22 @ 11:23:48
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hihihi, jag ber alla om ett par nya lungor :D

det är hemskt att hosta :(

2009-06-23 @ 06:01:42
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0