Hej kära läsare



Jag kan inte låta bli att undra varför Milos öra ser så stort ut på denna bild. I verkligheten har han ju ett litet pluttigt bebisöra. På bilden har han däremot en vuxens karls stora öra. Konstigt. Ett av livets stora mysterier.

Igår lunchade jag med Carin och Ulrika. Ulrika och jag promenerade ända bort till rosendal. Min kropps muskler fick arbeta en stund. När vi kommit halvvägs fick jag en liten hjärtattack. Nej ingen riktig men jag vet inte vad det kallas. Ni vet när det gör jätteont i bröstet och man inte kan andas så bra. Det märks verkligen att jag inte är van att röra på fläsket. Idag är jag lite sjuk men har tagit en alvedon så det ska nog bli bra snart.

Helen kommer hit sen. Det ska bli skönt med lite sällskap. Magnus ska med sin bror till örebro och kolla på bilar. Jag har för mig att jag skällde på honom igår kväll för att jag tyckte att han aldrig hade tid för pojkarna. Det stämmer väl inte riktigt. Han grejjar ju med huset och altanen för att vi ska ha det bra i framtiden men jag önskar ändå att han inte var så upptagen.

Nu ska jag göra mig i ordning och gå till stan. Måste handla lite mat och sedan ska jag köpa någon liten grej till Milton som han kan leka med ute så jag får lite tid att snacka med Helen. Man kan säga att jag köper mig lite vuxentid :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

På den här bilden är han otroligt lik morfar, eller

hur? Fast han är ju ganska söt ändå.

2009-06-27 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0