Dop



Gårdagen gick alldeles för fort. Jag hann inte med såmycket som jag hade velat. Förkylningen som varit på gång sen i måndags bröt ut. Jag mådde kasst. Fattar inte varför det ska ta så många dagar för en sketen förkylning att bryta ut. På eftermiddagen var vi på dop i Lunedet. Det var Emma och Pers lilla Nova som döptes. Det var så fint och nova var så söt. Hennes dopklänning var så himla fin. Skulle verkligen vilja ha något liknande till Milo. Vi hade köpt ett silverhalsband med ett rosa hjärta till Nova. Hoppas de gillade det. Det är ju så svårt att köpa presenter.   På kvällen hittade Magnus en påse med tidningar på vår yttertrappa. Det var Helen som varit förbi med Föräldrar och Barn tidningarna som hon lovat att jag skulle få. Jag (som älskar tidningar) blev göörglad. Tack Helen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är lugnt. Idag är jag utsövd för första gången på mycket länge. Jag tror att det är för att jag fick sova själv i natt med katterna och slapp sova brevid F som pratar, skriker och vevar med armarna i sömnen. Han borde ha ett eget rum inte Alex :-) Vilka fina dopbilder! När ska ni döpa Milo?

2009-06-07 @ 13:43:56
Postat av: Emma och Nova

Hejsan! Tack igen för att ni kom på Novas dop och tusen tack för det söta halsbandet :D Synd att ni inte kunde komma med och äta men vi får ses snart igen och ta en fika istället :) Hoppas du kryar på dig :)

Va fin bild du fick på oss alla tre, det är den enda där alla sett där alla ser glada ut samtidigt :D

Kram och tack igen!

2009-06-07 @ 15:11:02
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0