19 grader kallt



Denna bild tog jag i början av januari. Det var så fruktansvärt kallt. Luften gjorde ont.  Jag minns att värmen slutade att funka inomhus en dag och då hade vi bara 14 grader inne hos oss. Då var jag så stelfrusen i fingrarna och tårna. Det är jag inte idag.

Idag är det torsdag och Milton har inte ätit sen i söndags. Vi har försökt med det mesta men inget funkar. Inte ens glass och godis. Lyckas vi få i honom några tuggor mat så kräks han snart upp det. Tack och lov så dricker han bra och välling får han i sig när han känner för det. Fast jag hoppas att det vänder snart och han börjar att äta igen. Han börjar se riktigt sliten ut och det märks att han inte mår så bra. Jag ringde till vårdcentralen igår men de sa såklart att det inte var någon fara sålänge som han fick i sig vätska och kissade.

Nu har vi hustelefon igen.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Nej,men stackars liten! Det kan inte vara roligt, speciellt i den här värmen!

Hoppas att han snart blir bättre!



Visst blir man glad när man ringer till Vårdcentralen? De är till sådan stoooor hjälp.Jag har slutat prata med BVC hos oss för länge sen, de kunde ingenting. Eller nej förlåt, det var två äldre tanter och de levde liksom kvar på 1700-talet nånting. Bläääää..



Förresten så hittade jag nytt sånt där vaxdukstyg med döskallar så vi ska se om jag kna fixa en väska till dig, jag ska ha en själv också så då kan jag lika gärna sy två! :)



Kram och krya på killen!

2009-07-02 @ 10:31:34
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Helen

Usch, det är jobbigt när barnen är sjuka. Alex blev förkyld när han var 6 dagar gammal... fy vad nervös man var! Hoppas han kryar på sig snart.

2009-07-02 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0