Tisdag

Hallå. Det var ett tag sedan jag skrev men tiden har liksom inte räckt till så bloggen har fått vila lite. Nu ska jag försöka uppdatera lite oftare. Milton har börjat äta igen nu när värmen försvunnit men nu har Milo blivit sjuk istället. Är det inte den ena så är det den andra. 39.6 hade han i feber i förrgår natt och sedan har den legat runt 38.5. Nu är han feberfri och jag hoppas att det fortsätta så. Jag var till lasarettet igår för jag misstänkte att han hade ont i örat eftersom han skrek så men läkaren hittade inget i varken öron eller hals. Fy vad jobbigt det är när barnen är så små att de inte kan tala om vart de har ont.

Den vinröda klänningen med rosa rosor från kappahl är min nu. Den passade bra men skulle bli bättre om jag gick ner några kilon så jag jobbar på det. Jag har inte ätit nåt godis eller chips på ungefär två veckor men jag måste erkänna att det blivit någon glass eller delicatoboll ibland. Men jag har minskat på chips och godisätandet räjält så jag är lite besviken att jag inte sett nåt resutat på vågen än. Jag får försöka att röra på mig lite mer antar jag. Att dra ner på maten gör jag inte eftersom jag ammar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad bra att han blivit kryare den lille Milo och att Milton börjat äta igen! Jag har allt tänkt på er =) Tufft att vara ensam med barnen när man har en liten som är sjuk. Men man klarar det mesta som mamma, eller hur ;)Vi ses! Kram

2009-07-07 @ 21:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0