Milo 3 månader imorgon



I morgon är min lille gosse tre månader.  Han har börjat att få sitta korta stunder i en hög barnstol som står vid köksbordet. En tjock kudde får han ha bakom ryggen och sen är han supernöjd och gladast i karlskoga.

I söndags åkte jag och Helena in till Marieberg och shoppade. Jag var rädd att Helena skulle tycka att jag var jobbig i affärerna. Att jag var för länge i provhytterna och att hon skulle få stå och vänta  utanför affärer som jag var inne i. Eller att vi inte skulle passa ihop som shoppingpartners. Jag hade fel. Hon var jättekul att shoppa med och vi kom hem med många påsar. Jag köpte en skinnjacka, lite smycken, jeansleggins, en kjol och några t shirts. Helena köpte upp hela Gina Tricot. Nej jag skoja bara. Jag köpte inte en vit klänning med turkosa broderier på Indiska för 249 kr. Men det borde jag gjort. Då hade jag sluppit tänka på klänningsjäveln hela tiden.

Milton krånglar nåt enormt när jag ska lägga honom. Om han gör det imorgon med så får jag ett nervsammanbrott. Jag orkar verkligen inte mer.  Oj vad negativt det blev här då. Men det är ganska kasst att vara ensamstående under veckorna. Tur att man har mamma och pappa så nära. Vet inte vad jag skulle göra annars.

Kommentarer
Postat av: Sussi Ö

Sötnos!

2009-07-21 @ 09:59:52
Postat av: emelie

Oh herregud va söööt! Man har bara lust att äta upp honom!

2009-07-21 @ 21:08:01
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Tanja

Vilken sötnos! :)

2009-07-22 @ 00:48:30
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0