Hej

Gissa vem som nu är lycklig ägare till en vit klänning med turkosa broderier från Indiska. Jo jag. Pojkarna och jag åkte in till Marieberg idag med mina päron. Milo sov hela tiden och mamma tog hand om Mille när jag shoppade. Jag köpte en liten födelsedagspresent till mig själv. En kaffekopp med fat och tillhörande sked från Green Gate. Jag ska fota dem imorgon om jag har tid så ni får se hur söta de är. Fyndade på hemtex med. Några t shirts till Magnus blev det med (men de är säkert alldeles för stora eftersom han  har bantat ner sig till en vandrande pinne).

Imorgon fyller jag 31 coola jordsnurr. Det tänkte jag fira med en räksallad från närmaste pizzeria. Godnatt.

Förresten så har Mille varit snällare idag. Han har sagt flera gånger att han älskar pappa och saknar honom.  O så har han lekt själv hela dagen och jag har hört att sa för sig själv -Är du min lilla vän. Ja jag är din lilla vän.  O så var han så söt när jag drack kaffe och han frågade mig - Srullpar du, mamma? Han menade slurpar men det lät så sött när han sa srullpar. Nej nu är det läggdags.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Du bara shoppar och shoppar! ;)

Låter som en fin klänning det där, jag gillar ju turkost!

Och vad var det för fin kopp du har köpt? Ska bli kul att se vilket mönster du har valt!De är ju så fina hela bunten, man vill bara ha mer och mer...........



Vi får se om vi åker till Värmland imorgon, vi kommer säkerligen att komma och hälsa på er i alla fall. Jag förvarnar någon dag innan ifall du har en strumpa eller två att plocka upp eller en leksak att stuva undan! ;)



Ha det så bra och srullpa på.

Kram

2009-07-22 @ 00:33:22
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/
Postat av: Tanja

Förresten, har du koll (eller kanske din mamma) på om det är någon auktion i krokarna till helgen?

Det vore ju skoj!



Natti natti

2009-07-22 @ 00:35:22
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/
Postat av: U

2009-07-22 @ 09:23:53
Postat av: Fia

Grattis på födelsedagen .. hoppas du en riktigt bra dag =) kram från oss

2009-07-22 @ 14:24:21
Postat av: emelie

Grattis på födelsedagen Kristina =)

2009-07-22 @ 14:56:55
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Gunnel och Björn

Hej Kristina. Grattis på födelsedagen.Tiden bara rusar iväg, det var alldeles nyss du var liten med babymössan käckt på sned.Ha det så bra, skickar en liten blomma genom datorskärmen. Kram från Gunnel, Björn och Ullis katt Maja som bor hos oss nu, om hon inte försvunnit förstås.

2009-07-22 @ 16:11:05
Postat av: Agneta Engström

Hej och gratttis på födelsedagen i efterskott.

2009-07-24 @ 09:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0