Buddy är död



Idag somnade han in, våran Buddy. Han blev 13 år.

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Lilla gubben :(

Kram

2009-07-25 @ 10:04:50
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Tanja

Usch då så sorgligt! Måste vara jobbigt, kan inte ens tänka mig hur tomt det kommer bli när Zelda är borta.



Jag kom aldrig iväg till auktionen trots ditt fina tips! Det var loppis i Bergsjön så då passade det att ta med hela familjen dit istället men det var inget särskilt där. Hittade bara en liten docksäng till Alvas dockor.

Sen åkte vi till Lunedet och sen vidare till Storfors där de också hade en loppis i helgen. Där hade det gått en hel del saker redan men var tvungen att köpa ett fat och några koppar.



Fast jag ångrar att jag inte kom iväg till auktionen för det är lite speciellt men Matte är sjuk(läs krasslig) så han vill väl inte ta hand om barnen själv i flera timmar medans jag sitter på auktion. Och ta med mig två vilda barn har jag ingen lust med.



Näe,nu hoppas jag att det slutar regna här så man får lite sol på sig och slipper klaffsa runt i stövlar.



Kram på er och grattis på namnsdagen till dig och mamsen i efterskott!

2009-07-25 @ 21:44:27
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/
Postat av: Helen

Usch vad tråkigt!!! :-(

2009-07-27 @ 13:01:13
Postat av: Tanja

Hejsan!



Vädret har väl inte varit det bästa men det har gått ändå. Annars brukar vi faktiskt ledsna och åka hem.



Vi vill gärna komma över. Jag tror att den enda chansen är egentligen imorgon. Skulle det passa er?

Jag ska kolla med Matte om det passar oss. Idag ska vi få åka och shoppa lite och sen är vi bjudna till Anna-Lena och Erik på födelsedagskalas.De har byggt en supersnygg ny brygga men det ska väl regna så vi lär inte få sitta på den. :/

Kul att du gillade kopparna. De var ju billiga så jag slog till. Hittade söta småtallrikar igår, de var inte lika billiga men det var 12 st för 100 kr så jag tog dem i alla fall. Ska fota dem sen.



Nu måste jag fixa frukost,Anton sitter i mitt knä så det är lite svårt att skriva. :)



Hälsa familjen.

Kram

2009-07-31 @ 07:59:39
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0